איפיון אתרים

החלק החשוב ביותר לפני בנייה של אתר או שדרוג אתר קיים! בדיוק כפי שלא הייתם בונים בית לפני תכנון כך עליכם להשקיע בתכנון האתר של העסק שלכם. איך ייראה האתר - לא מבחינה עיצובית, אלא עוד קודם לכן, במבנה שלו. איך תהיה הפריסה בדף הבית, מה אנו רוצים שהלקוח ייראה כאשר נכנס לראשונה לאתר.

תהליך האיפיון נעשה בעבודה משותפת עם הלקוח. אנו יושבים לפגישה בה אנו צוללים לעומק, מכירים ומבינים מהן מטרות האתר, העסק, מהו המוצר וכיצד להתאים נכון את האתר למטרת העסק שלכם.
עם האיפיון אתם פונים למתכנת ולמעצבים כאשר איפיון נכון חוסך לכם המון עבודה בתהליך מולם.

קידום אתרים אורגני - SEO

קידום האתר שלכם בגוגל הפך להיות הכרח. כדי שלקוחות יגיעו אליכם עליכם להיות נוכחים בפלטפורמות השונות כשהעיקרית ביניהן היא Google. מכיוון ש-90% מההקלקות בגוגל הן על התוצאות האורגניות בדף הראשון - הוא הופף להיות משאת נפשם של כל בעלי העסקים ויש דרכים להגיע אליו. בתפיסה שלי ישנם שלושה גורמים הכרחיים לקידום אתר: פלטפורמה - עליה יושב האתר, מבנה - האופן בו בנוי האתר והאחרון אבל בהחלט הראשון בחשיבות - התוכן!

ניהול אתרי תוכן ומסחר

מוזמנים להעביר את האתר שלכם לידיים מקצועיות. ניהול שוטף של אתרי תוכן ואתרי מסחר, העלאת מוצרים, כתיבת תכנים, טיפול במבנה הפנימי, רענון ושכתוב של תכנים ישנים, טיפול בתמונות, בדפי נחיתה, אופטימיזציה המסייעת לקידום האורגני של הדף ובעצם מה לא. שיא הצומי ...תשומת לב לאתרי אינטרנט - זה בדיוק זה!

קידום ממומן Google Adwords

בעלת תו הסמכה רשמי מטעם Google לניהול קמפיינים. ניהול קמפיין יאפשר לכם להגיע מהר יותר לתוצאות הממומנות בראש הדף. פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם ליצור נוכחות מהירה לעסק שלכם במסגרת תקציב מוגדר עליו אתם שולטים. 

קידום וניהול דפי פייסבוק

נוכחות בפייסבוק היא חובה היום לכל עסק! יתרונה האדיר של הרשת החברתית הגדולה בעולם הוא הטראפיק הנמצא בה לאורך שעות היום והיכולת להגיע לרמת טירגוט מאד גבוהה. ניהול דף עסקי דורש יצירתיות, העלאת תכנים, טיפול במרכיבי הדף.עבודה שוטפת וניטור יומיומי של הפעילות בדף הכוללת גם מענה ללקוחות. הקמה וניהול של קמפיינים, יצירת קהלים מותאמים ומעקב אחר תוצאות.

כתיבה ועריכת תכנים

התוכן הוא לב ליבה של הנוכחות הדיגיטלית שלכם (אתר, פייסבוק וכו'). זה בדרך כלל המקום הכי קשה ומורכב עבור בעלי עסקים, לשבת ולכתוב תכנים אך זהו גם השלב הכי חשוב לעסק. מעבר לעובדה שתוכן חייב להיות מקורי ומעניין, הוא גם צריך להיות בנוי לפי כללים מסוימים כדי לסייע לקידום העסק שלכם. תוכן איכותי, שיווקי ומניע לפעולה יכול להביא אליכם לקוחות, לייצר אמון, להפוך אתכם לברי סמכא ולהציג את המקצועיות שלכם.